} That Girl Should be ME ♥: Nonsense -.-

Saturday, February 19, 2011

Nonsense -.-

wuahahhaha ! ='( dye xdtg....pk dye nk dtg doe...aku ni duk terangguk-angguk tergeleng-geleng...duk mencari dye...tapi rupe-rupenyeeee...dye xdaaaattttaaaannnngggg ~ aku pk dye dtg....sbb Suria kate jumpe ari Sabtu nieh la....so aku datang....mak aku cakap xyah la pegi skola...tapi aku pegi jugakk demi dye...walopon malas-semalas malasnye...ari nieh memang kecewe gle tahap taik cicak laaa.... aku da ade semangat nak jumpe dye...tapiii ~~ xpelah dah nak bwat cm ne lagi kan...kate si Suria nieh dye kate dyeorg pegi lawan kude kepang...utk jd raja pengakap...aku pk dyeorg lawann minggu depan or blan depan...sbb tuh aku ajak si Suria nieh suh si BDAKK nie jmpe aku...owhh my...~ sedihnnnyyyeee...aku mencari BDAKK nieh smpi aku 'serong' lari dr ckgu sbb2nye ... first psal dye...second psal tiap2 thon mesty kne angkut sampah kat Taman Herba....tuh je and lantik bendari xbendari lah ajk xajk lahh...borink sioott...thon dpan aku nk masok PENGAKAP...so bole aku jmpe dye...xde la tergelng-geleng..erangguk-angguk...tapi hari ni mmg HAPPENING GLE tahap taik babi....blaja pon blaja sejarah je...yg len sume xblaja...buat JOKE ngan ckgu Huzairoon(GEO) a.k.a ckgu HENSEM :P .. hehe..and citer psal kecanttiikkaannn ngan ckgu Lelaaaa a.k.a ckgu CANTEKK(SC)...borak2 ngan ckgu Nazira(BI) a.k.a ckgu PUTEHH...memang syok wehh...aku syokk ! ko ade ? hehe...tapi psal dye mmg xleh lpe doee...! 








             

No comments:

Post a Comment