} That Girl Should be ME ♥: Sugar Glide for short .

Thursday, March 3, 2011

Sugar Glide for short .

Dude ~ Comel kan binatang nie ? Kalau birthday aku nanti , belikan yeaah ? :D haha . Silly joke sekalisekala takkan tak boleh ?~ . Alaa ~ release tension je pun . Lagi pun , bapak aku bukan nak beli pun . Hari tuh je beria-ia nak belikan untuk aku , lepas dye tahu yang binatang nie kena kencing dulu atas tuan baru binatang nie selalu melekat dengan kita ~  :'( . Takpe lah . Sabar je . Kalau la kan , kalau la aku dapat binatang superb cute nie . Kauorang mesti jealous . XD . No lah , joke je . Aku nak letak nama dya BLUE JEANS or Thriller , haha . Dulu mak aku ada kucing nama dya Thriller , ambik sempena nama tajuk lagu 'Arwah' MICHAEL JACKSON :D My Idol tuh ~ haha ! Thriller si kucing tuh , berak betulbetul berak dalam lubang jamban . Aku pun nak buat binatang nie berak dalam lubang jamban la ~ silap haribulan , time dya berak , terjatuh dalam lubang tuh , aku datang terus FLUSH -.- . haha ! Cuba imagine kan XD . Okay gerak dulu , yeaah ! (: Cerita tak boleh banyakbanyak makruh :D Sapa ajar ? arwah moyang punya moyang punya moyang aku ajar :D








No comments:

Post a Comment