} That Girl Should be ME ♥: Fell down , dude ~

Monday, March 14, 2011

Fell down , dude ~

Ha , dude ~ nak cerita sikit boleh ? Tak boleh ? Alaa~ boleh la , haha , Okaay-2 . Bytheway , sudah lama aku tak storymory nie . Sibuk memanjang , friend ~ :D , alot of work la that I must settle it , tambahtambah baru lepas habis exam . Truly , exam is suck ! Lepas je holiday , family gua terus balik kampung yang tak berapa nak maju . But yang best balik kampung kali nie , sebab balik naik kereta BLUE TRITON with the MOTOCROSS , yeeehaa ! XD . Bukan 1 motor je but 2 motor , babe ! :D . haha ! Dah several days aku duduk dekat sana . Copcop ! Kitaorang ade PRIVATE HOUSE tau , jangan mainmain . Then bila tiba tarikh 12hb March 2011 . Tibalah masa untuk SHOWTIME ! nak tahu pergi mana ? Pergi Track Motocross la , butbut , bukan Track sembarangan yekk . BIG TRACK and dekat center tuh siap ada FOOTBALL FIELD lagi :D Walaupun tidak menjadi RIDER ketika itu , ada la jugak jawatan yang disandang , being a PHOTOGRAPHER :D syok weh ! Dah la citacita aku nak jadi PHOTOGRAPHER . But , unfortunately ada sedikit fortuneless . Firstly , dekat track . My zip seluar terbukak , waduuh ! bikin malu aja   , tambah pulak budak laki pulak tuh yang tegur aku diya kata "Kak zip seluar akak terbukak -.-" . Aku pun apa lagi  :O tergamam la sambil mata tengok zip seluar . Secondly , jatuh bicycle naik table-top buat sendiri dekat rumah but kat kampung la ~ . Masa tuh hujan renyairenyai . Then aku , adik aku and adik angkat , Akid . Buat table-top nak jump la konon-2 . Actually berlatih untuk motocross nanti la ~ then it's time my turn to jump . Eceeh ~ first aku jump , okay lagi , second time , still okay . Third time :O , bedebaab ! nak tahu macam mana boleh 'bedebaab' tuh ? haha . First tuh , aku dah takut dah , but still nak try sebab aku challenge diri aku sendiri not to be afraid la , kononkonon nye ~ XD . Then bila aku duduk jauh dari table-top tuh , aku bawak lajulaju . Time bawak lajulaju tuh aku menjerit "Akidddd ! Kak Saraaah TAKOOT !" tapi kaki tengah mengayuh nie . Sekali naik table-top tuh . Buuush ! fell down . Tertonggeng aku dibuatnya . XD . Nasib   baik tade mamat handsome kat situ -.- .Nak menangis , malu sebab Akid tuh ketawa , then tayar basikal pulak still berpusing XD , handle tuh dah belok sikit , Adik sorry tau :) aku jatuh tuh macam aku meniarap . Sekali , time aku nak bangun tuh rasa macam susah nak angkat muka . Ruparupa nya , dagu aku berdarah tambah pulak dengan bengkak :D . Tangan aku dekat siku pulak tercalor :D . Banyak lagi tempat lain kena -.-  , first aku buat lepas aku bangun , aku pegi dekat paip aku cuci dagu aku and basuh tangan aku , pedih ? boleh la ~ sakit ? tahan je la . Sapa suruh nak jumping sangat -.- , then aku masuk rumah aku terus mandi . Peergh ! Sakit tambah pulak pedih bhai ! Mak aku nampak aku tengah bleeding , tapi dye buat don't know je . Sebab dye tahu perangai aku , aku nie jenis DEGIL , SELFISH , Nak pakai buah fikiran sendiri , kalau susah suka cari orang - bila senang lupa orang . Hee ~ Bapak aku pun terkejut tengok muka aku . Aku dah takut kalau tinggal parut dekat muka , mak aku kata . jaga diri elokelok , and jangan bagi ada parut nanti TAK LAKU :O , nanti jadi andartu -.-  , haha ! aku dah gerun dengar tuh . haha ! tapi pahit , manis , kelat , masin ~ sentiasa menjadi ... apa orang kata 'sweet memories' la katakan :D . 

No comments:

Post a Comment