} That Girl Should be ME ♥: I'm Wanted !

Thursday, April 28, 2011

I'm Wanted !

Crazy Man ! haha . People huntering me ?! haha . Dah la dekat toilet --> Bilik Persalinan Perempuan . There's a lot of my name , dude ~. Famous gitu ~ ! -.- fight dengan budak KENTEL , pulak dah ! They think that I GETAK ? No meh . haha ! Tak BATAK la , dude . Sorry dude , i'm not gonna ask for a STUPID apology from you , kentel They insane ! Secare tibatiba datang attack . Tak ke bodoh orang panggil tuh ? buat don't know sudah . Udahudah la tuh nak ruining people . Stupid you know stupid ? XD . Dah lah , aku penat la nak layan budak BAJET HOT & Spicy nie . Benda small matter pun nak jadikan BIG matter . Berat bahu aku nak pikul . I warning you guys for the last time la kan . BEWARE From Sarah ! HAHAAAHA ! It's up to you lah , if you want to change to be nice I salute you guys , but if you still want to have a rotten heart attitude , lantak hang lah ! Goodbye la jawabnyaa . Assalam XD










No comments:

Post a Comment