} That Girl Should be ME ♥: Acidic Man . Dangerous !

Thursday, June 2, 2011

Acidic Man . Dangerous !

Hey , friend ~ lama tak jumpa kankan ? HAHA ! Dengar cerita kan sekarang banyak gila ACIDIC MAN . Hee ~ :D Nak main dalam pagar rumah pun still terasa gerun lagi . Huissh ! Cubalah korang imaginekan , kalau muka korang kena . Takut kod , sekarang GENTLEMAN-2 nie tak pakai dah , sama penakut je ~ aku dengar classmate aku cerita , dya kata ACIDIC MAN sekarang dah dekat dengan Gombak :O ! And dya pun ada kata budak sekolah SMK Gombak pun dah kena -.- tapi tu taktahu lah samada betul ke tak ? Aku dengar je ~ sekarang kalau korang nampak mamat keling ke melayu ke pegang botol apeape , especially botol mineral la kan , better lari ~ aku nak pegi beli barang depan rumah pun takut weh . Katanya KELING punya orang , ada kod gambar . Alahai ~ source from google je pun , kalaukalau la korang ternampak mamat MACHA nie ~ better korang pecut habishabis . Huuuu~aku takut , tapi budak perempuan still lagi BERANI nak keluar , kalau ye pun nak date , date la tempat yang terbuka ~ hang nak muka hang HODOH macam itik ka ? hang sayang muka hang ka hang sayang boyfreng hang ? XD dah tuh ! Ikut cakap mak hang , jangan jadi macam cek :D degil .

#Ayat boyfreng tuh tak boleh belaa :D Alaa ~ Kedah sekalisekalo , takkan tak boleih XD .

Korang tak tengok WANITA HARI INI or known as WOMEN's TODAY . XD , haha ! kan topic dyaorang hari nie pasal PENJENAYAH DOMESTIK , heeer !



Beware with this MACHA !

No comments:

Post a Comment