} That Girl Should be ME ♥: Gavin Stenhouse ♥ New Prince in my blog ♥

Friday, June 3, 2011

Gavin Stenhouse ♥ New Prince in my blog ♥

Wow ! Crazy Man ! Aku minat GILAGILA dengan mamat HANDSOME nie . Waduuh . Muka Gentle gila ! Waah ! Comelcomel  First aku boleh falling in love dengan dya dalam cerita , HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA  ♥ peeergh ! memang SUITE gila character dya dengan keHANDSOMan dya tuh . Hadooi ! Sweet doh dya masa acting~ . Jatuh cinta , jatuh cinta ~ HAHA ! biarlah orang nak kata muka dya JAMBU ke apa ke , apa aku kisah . But kalau korang beraniberani nak kutukkutuk dya , memang mati aku bunuh kau . Arggh ! apa aku kisah kau kawan aku ke kau bestie aku ke makcik aku ke pakcik aku ke , apa aku kisah . Aku ada pengakuan pasal dya  ♥ GAVIN STENHOUSE is TRULY HANDSOME !  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ tapi yang JEALOUS tu yang part dya dengan PRINCESS tuh tidur dekat tepi waterfall :O . Ciss ! Jealous gegilaa ! :'( . Yelah ! korang memang suite , sama COMEL XP . Takpetakpe , memang aku upah MACHA suruh simbah acid dekat muka PRINCESS ! HAHAHA ! tunggu lah !




GAVIN STENHOUSE  ♥









LOVE THIS GUY FUCKING DAMN MUCH  ♥













GAVIN PUAS BERLAKON MERONG MAHAWANGSA  ♥


KUALA LUMPUR, 19 OKTOBER 2009: Pelakon remaja kacak, Gavin Stenhouse, 23, akui cabaran yang ditempuhi dalam filem epik Merong Mahawangsa , sangatlah hebat dan memberikan satu pengalaman baru dalam hidupnya . avin yang berdarah kacukan Scottish di sebelah ayah dan Welsh di sebelah ibunya, adalah anak kelahiran Hong Kong tetapi kemudian dibesarkan di London sejak berusia 10 tahun lagi. Dalam Merong Mahawangsa, Gavin memegang peranan sebagai Putera Rom yang ingin berkahwin dengan Puteri China lakonan aktres berbakat, Jing Lu.
Gavin menjadi pilihan pengarah Merong Mahawangsa, Yusry KRU kerana memiliki karisma dan pengalaman berlakon dalam banyak filem dan teater di United Kingdom. Selain itu Gavin juga seorang pemuzik.
“Cabaran yang paling utama adalah cuaca panas di Malaysia. Mujurlah, sebagai Putera Rom saya memakai skirt baju atas agak terdedah dengan skirt. Jadi, bahangnya tidak terasa sangat. Tetapi bagaimana dengan pelakon lain?
“Dari segi pergaulan, saya juga seronok berlakon dengan Jing Lu. Dia seorang pelakon yang bagus. Steve (Stephen Rahman Hughes) pula bukan baru saya kenali sebab kami pernah berjumpa sejak di London lagi. Malah, kami bernaung di bawah egensi yang sama iaitu Creative Artiste Management (CAM).
“Namun apa yang dapat saya katakan Merong Mahawangsa adalah sebuah filem yang hebat dan harus ditonton oleh semua rakyat Malaysia,” kata Gavin.
Bercakap lagi tentang Malaysia, Gavin akui dia sangat kagum dengan pembangunan Kuala Lumpur.
“Saya suka Malaysia kerana ia sungguh cantik dan masyarakatnya pula mudah mesra. Saya kagum dengan Menara  Berkembar Petronas (KLCC) kerana ia sebuah bangunan yang sangat hebat. Malah pertemuan pertama saya bersama KRU untuk membincangkan tentang projek Merong Mahawangsa juga berlaku di KLCC. Saya rasa cukup seronok apabila dapat berada di bangunan antara yang tertinggi di dunia itu,” katanya .

GAVIN MAKIN INTIM DENGAN SHARIFAH AMANI 

Sebelum ini ramai peminat telah ketahui bahawa Gavin sedang berkawan rapat dengan Sharifah Amani (Nani). Menerusi filem Merong Mahawangsa inilah Gavin telah dipertemukan dengan Nani.

“Ketika di set penggambaran, Nani bertindak sebagai pembantu pengarah stunt. Tugas Nani memang sangat berat tapi  dia terpaksa menjaga kumpulan lain dan saya pula dalam kumpulan lain. Awalnya kami tidak banyak sangat bercakap kerana semua orang begitu profesional dengan tugas masing-masing.
“Tapi satu hari kami mula bersembang dan terus menjadi rapat. Kebetulan, keluarga Nani pun cukup baik dengan saya. Selepas habis penggambaran Merong Mahawangsa, mereka banyak mengundang saya untuk makan di rumah dan membawa saya bersiar-siar di sekitar Kuala Lumpur.
“Kemesraan itu bertambah rapat apabila saya sealiran dengan suami Aleya (kakak Nani) iaitu Ashraf dalam permainan bass. Kami pernah jamming bersama dan Ashraf memang seorang pemain bass yang hebat,” katanya.
Ditanya soalan lebih peribadi iaitu adakah dia serius menyintai Nani, Gavin yang turut berpuasa pada Ramadan lalu berkata sambil tersenyum: “Tunggu dan lihat.”



 GAVIN STENHOUSE ♥ SHARIFAH AMANI



















  DOUBLE-TRIPLE-PLEPLE JEALPOUSY :')

2 comments:

  1. haha ! thank you . Thank mengomen :D . Taktahu pulak Kak Azza datang visit blog saya XD . Bytheway , suka tengok blog akak , LAWA <3 :)

    ReplyDelete