} That Girl Should be ME ♥: Korean Boy version Malaysia .

Thursday, June 9, 2011

Korean Boy version Malaysia .

Hey peeps :D aku ada cerita lah :D hee :) ada budak nie duduk Gombak , 18tahun . Tunggu nak masuk UITM , kawan ex-abang angkat aku :D korang tahu tak muka dya . PEEERGH ! boleh CAIR kodd :D nanti aku tunjuk :D Haish ! falling in love nie-2 . Syamsina dengan Shazwanie (member gua lah :D) boleh cair ~ , apatah lagi aku kan ? :D But unfortunately , aku baca twitter EMILYYVAIN , apa entah nama minah tuh . dya kata  haah my new boyfriends :) Err ! jealous GILA BABI ! . Lepas tuh , budak KOREAN nie cakap  haha eh lyn ttyl okay bye bye. I lo.. you hahaha bye :D peergh ! tak boleh bayang macam mana rasa
JEALOUS ! Haih ! mentangmentang HOT kan , macam BABI ohh !
Erggh ! Bitch >,<



#tahulah aku takda hak nak halang dya , but minah tuh GEDIK lah XD


FAZUN AMIERUL 






No comments:

Post a Comment